dinsdag 18 december 2012

Hoera!

Twee pakjes stonden te wachten bij thuiskomst. TWEE!

Een met de beschilderde ganzen-eieren van Yolanda en een met mijn swapje. Corien had eerder aangegeven dat ze wat later was met het maken, geeft niks, 'wat in het vat zit verzuurt niet' zei mijn moeder altijd. Super spannend het pakketje open te maken. Nee, niks geen enveloppe, maar een heus pakje. Met daarin twee lichtjes bekleed met haakwerk, een magneet-boekenlegger (hoe wist Corien dat ik graag lees???), een pakje zakdoeken met de Kerstman erop. Een heerlijk zakje met kruiden Hope (staat nu in het halletje omdat de honden toch wel een beetje ' stinkerig'  worden met dit weer) en een mooie kaart beschreven met lieve wensen voor de komende tijd.
Alles leuk ingepakt, zo hier en daar een belletje.


Wat ontzettend leuk!

En ook de ganzen-eieren zijn het helemaal, staan nu te pronken op een randje bij het raam bij andere spulletjes (ik heb overal spulletjes, teveel zelfs).

Meiden bedankt allebei.

Met groet,
Juffrouw Waardvleugel

7 opmerkingen:

  1. owww wat ben je lekker in de wattebollen gelegd, ziet er allemaal prachtig uit

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie knuffel heb je gekregen zeg!
    Fijn dat je zo blij bent met de eieren.
    Ik heb ze weer met heel veel plezier geschilderd vooral als
    ze voor iemand zijn die ze mooi vind dan geeft dat toch een
    extra goed gevoel.
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi pakket, met veel zorg samengesteld. De eieren zijn ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, het ziet er allebeid geweldig uit. Heel leuk voor je. Bij mij verschijnt er van mijn swap niets..... zucht @

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het ongelooflijk dat iemand zo flauw is zich op te geven en niets te sturen.

      Verwijderen
  5. Graag gedaan Joyce.
    Geniet maar fijn van je pakjes.....
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen