dinsdag 1 januari 2013

Beste mensen,

Een PRACHTIG 2013 gewenst. Ik hoop dat mijn trouwe volgers, trouwe lezers blijven! En dat we elkaar een beetje beter leren kennen, leuk. Het is prachtig weer op dit moment. Blauwe luchten, zon, een mooi begin. Laten we hopen dat het geluk met ons blijft. Laten we de momenten van geluk ook pakken. We leven NU, niet straks of gisteren.

Laten we elkaar ook vooral een beetje warmte geven, daar wordt de wereld ook mooier van.

Gisteren het jaar uitgeluid bij mijn zus Marloes, die me ook even heeft voorgedaan hoe je 'linkt'. Dat weten we dus weer. Mijn vestje afgebreid, is prachtig geworden, foto's volgen. En daarna lekker aan tafel zitten tekenen. Ben best wel creatief maar tekenen is niet echt mijn ding. Maar goed met Zentangle kom je een eind. Zie hier het resultaat. Ben er best trots op!


Je hoofd wordt er lekker leeg van en bijkomend voordeel, je blijft wakker. De avond was dus zo om.
Het goot van de regen, het knallen viel dus erg mee, de straten bleven best wel schoon.
Dat hebben we dus maar weer gehad, de feestdagen. Even weer terug in het gareel komen, dat pondje moet er weer af. Zo direct de jas aan en lekker naar buiten even uitwaaien.

Omdat ik al lonk naar het voorjaar (beetje vroeg ik weet het), op mijn blog foto's geplaatst van Krokussen, een Ganzennest plus een nest van een Scholekster! Mooi hè?

Juffrouw Waardvleugel

7 opmerkingen:

  1. Hij is echt super mooi als ik hem nu weer zie zal de mijne zo ook even plaatsen met verwijzing was weer gezellig en leuk die foto s ja de lente nog even geduld

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zijn zeker enorme mooie foto's, jou zentangle is ook enorm mooi geworden zeg..ware kunstenaressen zijn de zusjes
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jenneke, we doen ons best.. Zijn in ieder geval lekker bezig. Groet

      Verwijderen
  3. Beste Joyce,
    De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar met veel liefde, geluk en gezondheid en een mooie tijd om te vullen met creatief bezig zijn.
    Wat een prachtige Zentangle heb je getekend, ik ken het zelf niet maar dit ziet er erg mooi uit.
    Heb ook even op het blog van je zussen gekeken, heerlijk wat een creatieve familie zijn jullie, leuk!
    Fijne dag en liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeee, ben jij een zus van Marloes? Wat ontzettend leuk :)! Tja, soms doe je heel leuke ontdekkingen zo in Blogland, hi hi! Groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi ik zag in mijn mail een berichtje van je op mijn engelenblog, maar op het blog zelf is het niet te zien. Vreemd. Normaal komen alleen Engelstalige berichtjes met links in de spam terecht. Of heb je het zelf verwijderd? Mmm maar dat laatste zou ik dan toch gezien hebben, geloof ik. Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen