donderdag 20 juni 2013

Slotavond weidevogels - lekker wandelen

Ik heb een vrij drukke week achter de rug en dat terwijl de week 4 dagen oud is (tellend vanaf maandag dan...;)). Ik zal jullie niet vermoeien met de maandag en dinsdagavond, maar over de woensdagavond wil ik wel wat vertellen.
Je weet het hè, ik ben actief in het agrarisch natuurbeheer en weidevogelbescherming hoort daarbij. Gisterenavond de slotavond van het seizoen. Gewoon om even elkaar dag te zeggen tot volgend voorjaar. En te bedanken voor de inzet. We proberen dan altijd iets in onze mooie polder te organiseren, zo ook gisteren dus.
Op het programma stond 'Batterij Brakel', ja, ja zoek het maar even op. Een prachtig ongerept stukje natuur, met de ijsvogel, de purperreiger  en nog vele andere soorten vogels. Heerlijk gelopen. Kijk maar even mee:




Nu was het natuurlijk 'Goddelijk' weer. Echt weer voor een avondwandeling. Moet ik vaker doen, maar ja er is veel dat ik vaker moet doen (te veel).

Nu dus maar even een blogje geschreven, zo direct weer een eerste ATC-kaartje maken. Ben benieuwd wat het gaat worden. Er zit wel iets in m'n hoofd maar of dat er goed uitkomt is de vraag, zo creatief als anderen ben ik ook weer niet.

M'n volgend blogje gaat over de tuin. Ik heb inmiddels zulke mooie foto's. Gelukkig heeft het vandaag flink geregend want anders was ik nu bezig met water geven. Bloembakken zijn mooi, maar het kost wat tijd in tijden van droogte. Per dag ben ik zeker 45 minuten bezig. Ach ja, je moet er wat voor over hebben, denk ik maar.

Fijne avond!
Juffrouw Waardvleugel

5 opmerkingen:

  1. Ja het gebied rondom jullie is prachtig ,misschien moeten wij ook maar weer eens wandelen daar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's laat je zien.
    Wandelen in de natuur is zo heerlijk.
    Ik doe het ook graag.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo heerlijk 's avonds wandelen. Dat zou een mens inderdaad veel vaker moeten doen. Mooie foto's. @

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om weer zo'n mooi stukje van Nederland te zien. Dank je!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen